Gyakori kérdések 2020-11-09T13:53:41+00:00

Összegyűjtöttük egy helyre a legfontosabb és ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket termékekkel, rendeléssel, szállítással, számlázással, szerződéssel, felárakkal, lejárati időkkel kapcsolatban. Amennyiben nem találta meg a kérdését a listában, kérjük, hogy forduljon bizalommal munkatársainkhoz.

Mit jelent a katalóguskód melletti *, **, *** jelölés? 2020-08-04T12:14:36+00:00

* Kiegészítő szükséges, a táptalaj alaphoz nem adunk kiegészítőt, azt külön kell megrendelni.
** Csak Biolab kiegészítővel rendelhető!
*** Több komponensből álló táptalaj, KIT-ben elérhető, minden szükséges kiegészítőt automatikusan adunk a táptalajhoz.

Problémám van a termékkel, amit rendeltem. Mit tegyek? 2020-07-28T12:30:53+00:00

Amennyiben bármilyen hibát észlel termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük, hogy a http://biolab.hu/minoseg/ oldalon található bejelentő lap segítségével küldje el részünkre észrevételét, hogy utána tudjunk járni a problémának.

Mennyi időn belül szállítják ki a rendelésemet? 2020-07-28T12:31:00+00:00

A BIOLAB által gyártott termékek szállítási ideje 10-14 munkanap, a BIOLAB által forgalmazott termékek esetében  3-16 hét is lehetséges, a beszállító jelzésétől függően. A termékekről részletes tájékoztatást a biolab@biolab.hu email címen kérhet.

Mikorra érkezik meg a csomagom? 2020-07-28T12:23:04+00:00

A rendeléseket hétfőtől csütörtökig veszi fel a futárszolgálat a telephelyünkön, mely várhatóan 1-2 munkanapon belül érkezik meg Önhöz.

Van lehetőség személyes átvételre? 2020-07-28T12:22:59+00:00

Telephelyünkön van lehetőség személyes átvételre, az Ügyfélszolgálattal előre egyeztetett időpontban, hétfőtől péntekig 8:00 és 15:00 között.

Van lehetőség készpénzzel fizetni? 2020-07-28T12:22:51+00:00

Készpénzes fizetésre kizárólag a telephelyünkön van lehetőség, előzetes egyeztetés után. Futárnál utánvétes, készpénzes fizetésre nincs lehetőség.

Mennyi szállítási költséget kell fizetnem? 2021-02-03T13:08:56+00:00

A házhozszállítás 20.000 Ft nettó értéket meghaladó egyszeri kiszállítás esetén ingyenes, ezt el nem érő esetekben nettó 2.000 Ft/doboz, nettó
12.000 Ft/raklap szállítási költséget számítunk fel.

Nem érkezett meg a rendelésem, kit kell keresnem ezzel kapcsolatban? 2020-07-28T12:22:33+00:00

Amennyiben kapott visszajelzést Ügyfélszolgálatunktól, hogy rendelése megérkezett hozzánk, akkor a rendeles@biolab.hu email címen vagy a 06-1/221-9614 telefonszámon a 0130 mellék beütése után érdeklődhet.

Milyen felárakkal kell számolnom a Petri-csészés termékek esetén? 2020-07-28T12:22:24+00:00

A lemezes táptalajok kiszerelése 10 darab/csomag, illetve 20 darab/csomag. Az árakat a 90 mm-es Petri-csészébe öntött táptalajok esetén 50 darab, míg az 55 mm-es Petri-csészébe öntött táptalajok esetén 100 darab megrendelése esetére kalkuláltuk.

Van-e minimális rendelési mennyiség a csöves táptalajokra? 2020-07-28T12:22:16+00:00

Csöves táptalajok esetében 50-nel osztható mennyiségű rendelhető. Az árakat minimum 50 db megrendelése esetére kalkuláltuk. Ennél kevesebb megrendelése esetén nettó +10 Ft/db felárat számítunk fel.

Van-e minimális rendelési mennyiség az antibiotikum/antimikotikum korongokra? 2020-07-28T12:22:04+00:00

Az antibiotikum/antimikotikum korongok minimális rendelési egysége 5 fiola (egy doboz).

A PharmaBio táptalajokra milyen díjszabás vonatkozik? 2022-02-04T11:55:23+00:00

A PharmaBio termékcsaládunk árai mennyiség szerint eltérnek. Az alábbi letölthető dokumentumban szereplő árak érvényesek a 2022-es évben.

PharmaBio árlista

Milyen lejárati ideje van a termékeknek? 2020-07-28T12:01:54+00:00

A termékek lejárati ideje az alábbiak szerint alakul:

  • Portáptalaj: 3 év
  • Flakonos, csavaros üveges táptalaj: 6 hónap
  • Üveg csöves táptalaj (0,5-1 ml): 3 hónap
  • Infúziós üveges táptalaj: 1 év
  • Műanyag csöves agar: 4 hónap
  • Műanyag csöves leves: 6 hónap
  • Ferde csöves táptalaj: 3 hónap
  • Lemezes táptalaj: 3 hónap
  • Csokis, véres lemezes táptalaj: 2 hónap
  • Festékek: 1 év
  • Reagensek: 1 év